AUSSIE STYLE

Det är så mycket intryck och så många bra människor. Att jobba som housekeeper kanske inte låter så himla fräckt, men vad gör det? Det är ett roligt jobb och jag har gått in med en inställning som min vän Lovisa har berättat för mig. Hon städar hotellrum med en känsla att göra det fint för människor som ska bo där och koppla av, istället för att tänka hur tråkigt det är att skura väggarna i duschen. Idag är vi (jag Lovisa Laura och Madde) lediga tillsammans så vi passade på att gå och se delfinerna som kommer in till stranden kl 08.00 varje morgon. det var 5 vuxna och en liten bebis som busade och ville antagligen ha uppmärksamhet av de 100 människorna som stod längs strandkanten och knäppte med sina kameror och som med jämna mellanrum gav ifrån sig ett "naaaw! Look at the little one."

Kommentarer
Postat av: hotellstäderska Lovisan

Aww! Men visst hjälper det :)
Vad innebär ditt jobb? :)
Kramar

2012-12-21 @ 10:57:53
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0