From Melbourne with Love

Hej hörrni! Befinner mig för tillfället i Melbourne som är en pretty stor stad med en aningen kallare temperatur än de tidigare städerna. Festivalen i Adelaide var otroligt bra, riktigt lyckorus i hela kroppen! Har nu varit här i lite mer än en vecka och det är snart dags att bege sig till Perth, där jag troligen kommer spendera de sista två månaderna innan jag åker hem. Hem till Långbrössle, där jag kommer tillbringa hela sommaren. Den här resan har hittills satt stora avtryck i mig och jag har lärt mig massor! Om mig själv och mina vänner. Ska snart åka upp till Skydeck 88 och kika på utsikten över Melbourne för en sista gång. Igår åkte jag längs Great Ocean road och såg fina utsiktspunkter och klippor. Mmm, sånt gillar jag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0