När man släpper taget tar man steget

Ligger på stranden i Paihia, Bay of islands och jag gillar den här plstsen. Det är en liten mysig hippiestad som mest är känd för sina 144 öar och delfiner runt om. Så igår, när jag vaknade efter en väldigt rolig utekväll på hostel-puben (det var bra livemusik, så det var därför), så hoppade jag iallafall på en båt som tog oss européer runt om öarna, till bland annat fina ön Russel. Vi letade också efter vilda delfiner och visst hittade vi dom! Väldigt lekfulla och nyfikna så vi fick simma med dom en stund. Dock var det ett äldre franskt par som gjorde bomben och skrämde iväg delfinerna. Det var allltså några som inte hängde med på instruktiornerna...men jag var nöjd ändå för jag fick några riktigt bra bilder när de hoppade :)Imorgon åker jag till den nordligaste toppen av Nya Zealand, Cape Reinga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0