Helgfeeling

Jag mår bra! Men alla är vi upp och ner i moodet och jag är kanske bara är lite extra känslig när jag inte har träffat min familj och mina vänner på väldigt länge. Men jag är stark! Försöker iallafall intala mig det. På helgerna här i Nya Zeeland är jag ledig så jag åker ofta på mysiga marknader med Leonie, Caro och Pia, går på cupcakekurs, är barnvakt, äter god middag, har filmkväll eller så åker jag till stranden! Denna helg åkte jag till kuststaden Orewa där Petter bor och tanken var att surfa lite men vinden strejkade. Så vi hyrde varsin paddelboad istället och paddlade runt och hade det fint! Shopping, middag och öl i solen satte guldkanten. På kvällen åkte jag till två nyfunna vänner som tog hand om mig hela kvällen. Snällisar! Vi intog alkoholhaltiga drycker och kanske lite för mycket? Åkte in till thaa city och gick ut längs hamnen. Mycket rolig och dansig kväll! Innan jag började jobba här så hade jag ingen veckouppfattning. Var det onsdag? eller söndag? Varje dag var en helg! Men nu har jag rutiner och helgfeeling och jag gillareee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0