Unikt

Idag gjorde jag en sak som jag gör väldigt sällan, mer åt aldrig-hållet. Jag blir sällan uttråkad eller rastlös. Jag skulle kunna sitta vid en sjö och bara glo. Har alltså inga problem med att sitta stilla. Chillaren själv. Men iblaaaand så går det till en gräns, som idag till exempel. Och jag bara gjorde det. Jag sprang en runda. Svårt att föreställa sig eller hur? Heh. Och det kändes så himlans bra! Att springa har aldrig varit min grej men när jag väl gjorde det idag så var det underbart. Efteråt var jag som en ny människa. Inte deppig längre, vilsen eller sugen på chips. Otroligt. Musiken som jag lyssnade på hade stor inverkan.Här får ni den handplockade inspolistan! http://open.spotify.com/user/maddesvensson/playlist/3IUHHR0EFWifTTQIFY1WHz

Kommentarer
Postat av: Lovisa - mångsysslare

Haha så rolig du är! Nästan som att du är mer chockad över att du joggat än när du hoppade fallskärm ;)

2014-02-16 @ 14:41:42
URL: http://mangsyssleriet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0